I brist på annat...

Snott från Katinka
http://tinkalinka.blogg.se

DU ÄR UTMANAD
svara ärligt på följande frågor:

1. Hur lång är du? -1.66 sist jag mätte mig
2. Vad vill du bli när du bli stor? - Tv-reporter... kanske....
3. Vad pluggar du? - journalistik med medieinriktning på Södertörn
4. Har du långt hår? - Ja det har jag väl.. ganska iaf.
5. Vilken hårfärg har du? - Hmm.. för tillfället vet jag inte riktigt. Eller jo,   som pernilla Wahlgrens hårfärgsreklam (typ gyllene) men jag satsar på att bli blondin igen till sommaren
6. Sminkar du dig? - mascara och läppglans. Ögonbrynspenna ibland
7. Har du haft sex senaste månaden? - Ja
9. Vad har du för färg på dina underkläder just nu? - svarta trosor
10. Har du kysst någon idag? - Nix

FAMILJEN:
1. Bor dina föräldrar ihop? - Ja det gör dom.
2. Vem är bäst, mamma eller pappa? - Oj, det kan jag inte svara på ju... Mamma kanske för hon lagar god mat!
3. Hur många syskon har du? - Två "små"bröder
4. Vad är det senaste du sa till din pappa? - Borde jag minnas det? typ något i stil med "vi hörs, hejdå" senast jag pratade i telefon med honom
5. Vilken mat lagade din pappa senast? - Hahahaha! skulle tippa på palt kanske (färdiglagade från affären som bara steks på) eller snabbmakaroner.
6. Hur många ställen har du bott på? - Fyra. Lägenhet i Marnäs (Ludvika) tills jag var ett. Villa på Knutsbo (Ludvika) tills jag var 18. Därefter 1,5 år i min lilla underbara lägenhet på Högberget (Ludvika) och sedan min lilla studentlya i Stockholm
7. Vem i din familj stör du dig mest på? - Erik för han är så jäkla bortskämd! Eller mamma kanske när hon skämmer bort honom ;-) Eller Trollet när hon varit dålig i magen och bajsat på mattan när man har bråttom iväg någonstans och inte hinner plocka upp det. Eller kanske Johan som bara viker mattan över skiten för att han äcklas av det och låter andra (mig, mamma eller pappa) ta bort det! Äh, jag vet inte riktigt... det var en svår fråga...
8. Vilken familjemedlem är snällast? - Mamma eller pappa för dom ger mig pengar :)
9. När hittade du senast på något tillsammans med ett syskon - Shit, det måste varit Leksand-Hammarby på Hovet med Johan i höstas. Såvida inte småtripper till affären räknas.

KOMPISAR:
1. När var du senast med nån kompis? - Idag
2. Vem sov du hos senast av dina kompisar? - Björn tror jag
3. Har du kysst nån kompis? - Tja, det beror väl på... Ja det har jag nog när jag tänker efter.
4. Har du varit tillsammans med någon du nu är kompis med? - Nej
5. Vem har du varit kompis med längst? - Av mina nuvarande kompisar är det nog A-K. Snart 10 år nu! gud va tiden går fort!
6. Vem känner dig bäst? - Mamma och Björn
7. Längsta tid du varit osams med en kompis? - Hmm... Sofie i 3 månader tror jag
8. Skulle du säga till en kompis att du hatade hans/hennes tröja om du gjorde det? - Aldrig i livet
9. Känner du dig tvingad till att umgås med vissa kompisar? - Nej

KLÄDER:
1. Vad har du på dig idag? - För tillfället en stor turkos t-shirt och trosor. Tidigare: Svart vitprickigt linne och svarta shorts
2. Har du bytt om idag? - Till träningskläder och tillbaka
3. Favorittröja? - ... Kan inte bestämma mig
4. Sexigaste klädesplagget på andra könet? - jeans. Fast det beror iof på hur de sitter
5. Har du gett bort kläder nån gång? - mm... senast en tröja till lillebror nr 2
6. Har du ångrat ett klädköp nån gång? - Hahaha, vem har inte det!
7. Har du handlat kläder genom internet? - Skulle aldrig falla mig in. Hela nöjet med shopping försvinner ju då
8. Har du ljugit om bh-storlek nån gång? - Nej, varför skulle jag det? Folk har väl ögon att se med
9. Fulaste plagget andra könet kan ha? - För korta byxor
10. Vad använder du för skor? - Många. Tyvärr för jag skavsår av alla


VÅGAR DU:

1. Skrika åt dina föräldrar? - Vågar gör jag väl men jag undviker det helst
2. Klä dig annorlunda? - Ja
3. Vara dig själv? - Försöker. Ofta går det bra :)
4. Visa dig i bikini/badbyxor? - Ja man är väl så illa tvungen...
6. Ge dig på utmaningar? - Absolut. Fast det beror lite på vad det är för något)
7. Ha sex på offentlig plats? - Hahahahaha! självklart! ju offentligare desto bättre :)
8. Vara omogen? - ... Såklart
9. Äta småkryp? - Nä! Blä!

SKOLAN:
1. Vad heter din skola? - Södertörns högskola
2. Vad heter din favoritlärare? - Magdalena
3. Vad är ditt favoritämne? - Berättande journalistik
4. Snyggaste läraren på skolan? - vet ej
5. Har du bra betyg? - På gymnasiet iaf. Nu har jag sänkt ambitionsnivån ett snäpp
6. Tråkigaste ämnet? - Ingenting är tråkigt
7. Har du skolkat mycket senaste året? - Skolar aldrig (nästan)
8. Hur tar du dig till skolan? - Går 10 min
10. Har du gjort mer än kyssas med någon när ni varit i skolan? - Hahaha... Ja!

RANDOM:

1. Vet du vem FATO är? - Borde jag veta det??
2. När tuggade du tuggummi senast? - I tisdags
3. När var du på semester senast? - Oj... Har blivit mest jobb de senaste somrarna. Men en liten campingtripp med familjen har ju alltid hunnits med iaf (om det räknas)
4. Vilken färg är det på din tandborste? - turkos
5. Är ditt hår tråkigt? - Ja, och slitet
6. Vad har du för påslakan just nu? - Grått
7. Vem såg dig naken senast? -
8. Hur ofta duschar du? - Minst en gång om dagen
9. Gillar du BUBBEL ROLLE? - Vem? vad?
10. När ska du gå och lägga dig? - NU!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0