Lite sjuk :(

Jag är sjuk. Men jag förtränger det!

Vaknade av att jag badade i svett (förmodligen har jag feber) och av att mobilen pep. Det var Elias som ställde in vår lilla "suparkväll" pga avsaknad av legitimation och ork. Trist, tänkte jag men eftersom jag kände mig rätt mör så tyckte jag att det nästan var lika bra...

Nu har jag varit ute och sprungit så nu är jag piggare (ja, jag vet! man ska inte springa när man är sjuk men det skiter jag i). Funderar på att åka in till stan (eller gå över gatan till sjukhuset) och besöka apoteket. Får jag bara något till min hals så blir jag nog bättre...

Nu är jag t.o.m. riktigt partysugen... ska nog gå att hitta på något hoppas jag :)

Sitter här framför datorn och dricker kaffe i min absoluta favorit-outfit, ALLA kategorier:

* Stor turkos t-shirt, snodd ur lådan för kvarglömda kläder på cirkusen för x antal år sedan. Neonrosa tryck på baksidan och texten "twin city unicycle club" så förmodligen har den tillhört någon av cyklisterna.

* Gröna mjukisbyxor från Only med texten "Girls boxing club", 70 kr, ca 6 år gamla. Odödlig kärlek :)

 
Okammad, osminkad och finn-invasion på hakan :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0