Saknar cirkuslivet!

I brist på annat sitter jag här och är nostalgisk. Kan inte beskriva med ord hur mycket jag saknar cirkuslivet och en liten bit av mig ångrar att jag inte satsade på det.

Jag vill så grymt gärna uppträda igen. Det finns ingenting så mäktigt som att befinna sig högt uppe under strålkastarna i ett cirkustält, vira in sig i repet och höra 3000 pers dra efter andan när man faller. Det finns ingenting jag tycker så mycket om som att höra publikens applåder när jag tackar för mig och springer ut ur manegen. Ingenting har skänkt mig så mycket glädje och självförtroende som artistlivet. Jag älskar det!

Någon dag ska jag återvända hit. Jag vägrar tro att det är slut...

image327
Wuhan, Kina 2004


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0