Sista träningen

Idag var det den sista träningen för terminen :( Trist.... dock är det bara jag som är ledsen för de andra tänker träna utomhus i sommar medan jag sitter och möglar i lilla Ludvika. Men men, jag hänger inte läpp för det. Jag har ju VÄRLDENS BÄSTA SOMMARJOBB :)

Imorgon ska jag ta med cykeln in till stan, grabba en karta på statsbiblioteket och sedan åka på cykelsightsing och lära mig hitta. Egentligen är allting väldigt nära, bara det att jag aldrig lyckats lista ut hur platser förhåller sig till varandra. Tur att tunnelbanan finns :)

Är nyligen hemkommen från träning och Mcdonaldsfika med Elias. Väldigt trevligt. Utanför stadion hade kiss-fansen slagit läger med sina kuddar, sovsäckar och ölburkar. Fan va hemskt att behöva sitta där hela natten. Fattar inte att dom orkar!

Imorgon är det exakt en vecka kvar tills pappa kommer och hämtar mig och mina saker och kör de 25 milen hem till Dalarna. Kan inte fatta att tiden går så himla fort. Snart är det väl höst igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0