Skrivardag

Idag har jag suttit framför datorn och skrivit pecis hela dagen. Mitt reportage blev rätt lamt tror jag, men det får duga. Jag är SÅ skoltrött nu! Är nästan lite lättad över att jag ska redigera i sommar på tidningen och inte skriva :)

Har hostat så mycket att jag har ont i skulderbladen (heter det så?) Känns som om jag borde gå till apoteket och köpa något som gör att det slutar men jag orkar inte. Var iaf duktig och lät bli att jogga idag. Det fick bli lite poweryoga istället... fast egentligen borde jag nog ha vilat.

Ikväll är det Grey´s! Jag älskar onsdagar! och imorgon är jag ledig :) Skönt!

En tanke slog mig idag: Fan va häftigt det vore att ge ut en diktsamling. Man kanske skulle prova?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0