Snart är den här!

image324
Luleå 2006

Sommaren närmar sig med stormsteg. Jag räknade på fingrarna och insåg att det bara är 21 dagar kvar till pappa kommer med bilen och hämtar mig, alla mina kläder, krukväxter, böcker och dylikt och kör hem mig till kära gamla Ludvika där jag ska spendera nästan 3 månader.
Det är blandade känslor. Måste erkänna att jag inte ser fram emot att åka "hem" lika mycket som förra året, men det antar jag bara tyder på att jag börjar klimatisera mig här :)

Jag hoppas dock att sommaren blir rolig. Det ska bli jätteskoj att David kommer vara i Dalarna och förmodligen får han äran att delta i min krogpremiär i Falun :) Det ska också bli kul att Johan är hemma, även om han (tillsammans med Erik) förmodligen kommer att gå mig på nerverna, men det är väl det man har bröder till...

Dessutom kommer Ida och Anni vara i Ludvika i sommar. Underbart! Var himla trist förra sommaren då de var i Guatemala. Höjdpunkten är dock att Anna-Karin flyttar hem! Ska verkligen bli superhärligt att tillbringa sommaren med världens bästa tjej :)

Ser fram emot sommarjobbet också även om jag kommer jobba precis HELA sommaren så det kommer nog inte bli så mycke sommar över... men men, det är smällar man får ta. Sörjer faktiskt lite över att jag inte kan följa med familjen upp till släkten i Luleå. Hade varit kul att träffa dem eftersom det tyvärr inte sker oftare än varannan sommar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0