Söndag

Söndag. Ingen ångest inför veckan eftersom den kommer kännas kort i mitt fall. Ledig imorgon så jag ska försöka plugga lite och kanske städa. Skola tisdag och onsdag och på onsdag eftermiddag bär det av hem till Ludvika. Ska bli SÅ roligt! Hoppas jag iaf...

Sitter här och dricker kaffe och kollar på nyhetsmorgon. En kvinna som var med på Spanair-planet som kraschade i augusti berättar om sina upplevelser. Hon är en av 18 överlevande. Jättespännande och jättehemskt på samma gång. Tankarna går till pappa och bröderna som för tillfället är i Barcelona och ska flyga hem med spanair imorgon. Fy! Hoppas allt går bra...

Nej, nu måste jag nog slänga mig in i duschen så att jag kommer iväg in till stan. Annars får Anni fika själv ;-) Måste bara slita mig från tv:n först...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0