Bättre...

Idag när jag vaknade kändes alltig mycket bättre. Regnet smattrade kontinuerligt mot fönstret vilket fick mig att byta ut joggingrundan mot lite mag- och ryggövningar framför tv:n. Varför känner man sig mindre ensam på morgonen än på kvällen?

Jag tror jag är gladare idag för att helgen börjar närma sig. Jag längtar till imorgon! Då kommer Elin hit och vi ska fika lite innan Leksand möter Huddinge. Elin ska skriva om matchen men jag tror nog att jag pyser hem och bänkar mig framför Idol med en stor skål popcorn.

På lördag ska jag spela fotboll! Jag SKA! Jag har ju trots allt köpt ett par benskydd :) Sedan ska jag och Anni ut och partaja. Blir nog Lovisas fest tror jag... Eftersom hon bor mer centralt så kan vi ju gå ut efteråt... Men fy vilken beslutsångest jag har!

Nej, nu ska jag städa lite. Har inte haft tid att göra det på hela två veckor! Dåligt av mig. Träning ikväll! Ska bli skoj :)


Wilma :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0