Drastiska åtgärder krävs...

Okej, jag har pluggpanik! Om det vore så enkelt som att helt enkelt bara plugga så skulle jag göra det men saken är den att jag inte kan koncentrera mig här hemma. Sitter jag i soffan och läser får jag bara ont i ryggen, tröttnar och "ska bara" kolla något på datorn... Lägger jag mig i sängen somnar jag! Jag som trodde jag hade självdisciplin men icke...

Slutsatsen är att drastiska åtgärder krävs. Därför ska jag helt enkelt ta mitt pick och pack, sätta mig på tåget in till stan, bänka mig på närmaste Waynes, köpa en STOR latte och PLUGGA! Borde inte det vara en bra lösning? Jag menar....
1. Jag har inget annat att göra än att plugga och det är tråkigare att bara sitta och stirra in i väggen
2. Jag riskerar inte att somna
3. Jag har inte tillgång till internet, bloggar, facebook och andra ditstraktionsmoment

Fan, ibland är jag så bright ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0