Vänskap

Vänskap kommer, vänskap går. Och ibland, inte ofta men det händer, så kommer den tillbaka. I mitt 22-åriga liv har många människor passerat och lämnat avtryck i mitt hjärta och minne - vissa starkare, andra svagare. En del minns man. Saknar. Tänker på. Andra svischar förbi nästintill obemärkta. Så finns det de som alltid kommer finnas där. Vill jag i alla fall inbilla mig. Åtminstone kommer de inte att försvinna frivilligt.

För tillfället glädjs jag åt att ha fått tillbaka min gamla vapendragare. Några år, lite distans, lite mognad var allt som krävdes...

  
1. Barnteaterfestival med vår barngrupp i Hedemora. Flummigaste ledarna ever ;-)
2. Vind i seglen...
3. Förfest på teatern innan studentbalen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0