En snorig lördag...

Alltså min näsa har snorat igen helt! Har jag inte varit sjuk  tillräckligt nu?! Skulle inte förvåna mig om jag är sjuk på torsdag... Då vet jag inte vad jag skulle ta mig till!

Tur iaf att jag var hemma igår. Smart drag, Frida :)

Fick iaf bli en morgonpromenad på en timme. Ganska skönt faktiskt. Håller tummarna för att jag inte får hjärnhinneinflammation som Daniel skrämde mig med, eller hjärtmuskelinflammation - Davids bidrag till att få min hypokondri att skena iväg med mig.

Sitter här och dricker te och äter äpple. Ska snart smita in i duschen, klä på mig och åka in till stan och träffa Anni. Tror jag ska shoppa lite idag. Men bara lite. Sparar pengar till torsdag. Men en ny mascara behöver jag allt ha.... Och eyeliner... och nässpray... Kanske köper en bok också! Är ju ingen litteratur till nästa kurs vilket innebär att jag kan läsa skönlitteratur istället med gott samvete :)

Kommentarer
Postat av: Johan

det är lungt, man kan inte leva livet i tron att man ska bli sjuk hela tiden, för då blir man det, fast man egentligen är frisk :)

2008-09-27 @ 12:33:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0