Fredag :)

Idag är jag trött! Har sovit lite mer än 4 timmar inatt... Träning igår och fika efteråt så jag var inte hemma förän halv 1. Upp kl 6 för att jogga och som vanligt är jag tidspessimist och sitter nu här med ca 50 min kvar tills jag måste gå till tåget... hmf :(

Idag ska vi alltså spela in vårt reportage, jag och Daniel. Är faktiskt sjukt taggad, tro det eller ej :) 
 
Ikväll blir det hemmakväll. David ringde och frågade om jag skulle med honom och två till till Västervåla (eller var det nu var) och titta på hockey. Måste faktiskt säga att jag överväger det.... men å andra sidan... Jag får nog trevligare i min soffa med en film och en skål popcorn :)

Nej det är väl lika bra att plugga lite nu när jag ändå har tid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0