Gud va kasst jag mår!

Efter att ha redigerat färdigt min intervju så bestämde jag mig för att ta bussen till Heron City och handla lite (Willys är numera den enda affären som har viktväktar-creme fraiche och jag behöver pigga upp mig lite med bakad potatis med avokadoröra).

Jag avskyr verkligen att vara sjuk! Det absolut värsta är att man inte kan träna. Jag som skulle spela fotboll imorgon - äntligen! Har inte "orkat" gå dit flera lördagar nu och när jag för en gångs skull verkligen vill och är taggad så blir jag SJUK! Typiskt!

Satt och tittade på barnfamiljer på bussen. Tänk när man var liten! Önskar jag var det ibland. Vill bli omhändertagen! Vill att mamma och pappa ska komma hit och tala om för mig vad jag ska göra, vad jag ska äta och vad jag ska ha för kläder. Vill att mamma ska köpa lördagsgodis åt mig!

Gud va ynklig man blir när man är sjuk... hahaha!

Kommentarer
Postat av: Johan

du hade vart mycket(!) sjukare om du varit kille ju ;)

2008-09-05 @ 22:46:30
Postat av: reb

"viktväktar-creme fraiche"



eh..

2008-09-11 @ 09:34:19
URL: http://ljudeffekt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0