Jag är stark!

Många frestelser de senaste dagarna som kort och gott går ut på party i helgen fastän jag borde vara hemma och vila.

1. T igår: Jaha, då har man en fredagkväll ledig. Party????!!!
Jag bangar nästan aldrig en fest! Men jag var duktig och sa att jag skulle vara hemma med min hals

2. A igår: Vad gör du imorgonvkäll??
Tja, hemma och vilar...

3. D igår: Jag ska till "bla bla" imorgon
Va trevligt, själv SKA jag vara hemma och bli frisk... Fast jag hade bra gärna velat följa med... ååååh!

4. Klassen för några timmar sedan efter tentan: Vi ska ut och drick öl nu!
.... Ja... jag ska.... hem... tror jag.. hejdå

Och nu sitter jag här framför datorn och letar flyg till Barcelona. Mammas pengar är upphandlade så ikväll blir det film och popcorn! :) Är faktiskt riktigt stolt över mig själv att jag inte föll för frestelsen att gå ut ikväll. Ibland är jag duktig :)


Fika med Anni imorgon! Ska bli kul! På kvällen tänkte jag faktiskt dricka lite... men bara lite;-) Har ju ändå bangat lillebrors inflyttningsfest pga sjukdom så det blir till att ta det någolunda lugnt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0