Lördag



Okej, jag skulle inte gått ut igår inser jag nu såhär i efterhand. Vaknade med halsont och (troligen) feber. Men men, gjort är gjort och kul var det.

Åkte hem till Anni i Fruängen vid femtiden. Fick äntligen se hur hon bor :) Riktigt mysigt faktiskt... Åkte in till stan och lyssnade på Tims spelning. Trevligt. Sedan drog vi vidare.... På Spy bar kostar vinet 76 kr/glas!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! I sådana lägen är det ju trevligt att vissa killar inte har någon uppfattning om pengars värde. Eller så har det kanske ingen anledning att bry sig...

Jag gav upp vid tre-tiden och begav mig till nattbussen. Anni stannade dock för hon hade fått syn på Adam Tensta som hon bedyrade att hon var sååååå kär i ;-) Hon ringde vid några timmar senare och berättade att hon faktiskt hade vågat prata med honom. Duktig flicka :)

  
Cool bild va? ;-)                                         På Spy bars toalett...

Kommentarer
Postat av: Johan

...å bästa festen är på toa? haha :D

2008-09-21 @ 14:52:55
Postat av: Frida

helt klart :)

2008-09-21 @ 16:51:55
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0