Mirakelkur

Till att börja med vill jag passa på att höja detta läkemedel till skyarna. Efter en veckas hopplöst halsont då jag provat diverse förkylningpreparat utan större framgångar så gick jag in på apoteket (ännu en gång) och köpte "nyheten" Zyx, smärtstillande vid halsont. Tre tabletter varje dag i max sju dagar.

Det var igår. Idag är min hals nästan helt återställd! Vet inte vad jag ska säga riktigt.... :)


Fortsättningsvis då...

tenta idag. Känns sådär. Bäst att boka in den 1 november för omtenta för säkerthet skull...

Inför helgen/kvällen är jag kluven. Fyra "festinbjudningar" men jag ska inte gå på någon av dem. Jag ska vara hemma och bli jättefrisk! Visst är jag duktig ibland ;-) Vill ju hur som helst inte riskera att vara sjuk nästa vecka då jag ska till PARIS! :))

Kommentarer
Postat av: Johan

Smygreklam smygreklam! :D

2008-09-26 @ 10:53:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0