Money money money

Att det onda i halsen aldrig tycks vilja försvinna! Blir galen! Annars mår jag bra... Lite snuvig dock men det hör väl hösten till..

Mamma ringde igår (okej, hon ringer varje dag men ändå). Igår var det dock särskilt roligt att prata med henne. Jag hade fått brev. Från Dalarnas tidningar. Semesterersättning. 6000 kr!!! Jag är överlycklig! Det var HELT oväntade pengar så det känns nästan som om någon skänkt mig 6000 från ingenstans :) En kamera kanske? Nu har jag ju råd :)

Tenta imorgon. Känns sådär. Är väl inte supertaggad direkt. Vad som händer i helgen har jag inte spikat än. Det visar sig lite beroende på hur jag mår. Kanske Uppsala och lillebrors inflyttningsfest? Kanske kan jag tvinga med någon på bio? Den som lever får se....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0