Nordkorea - del 9

Lördag 16/4 kl 9.00

Idag ska vi uppträda! Maria vaknade med magont vilket inte är bra! Vi gick upp kl 8.00 för vi trodde att vi skulle åka och shoppa men tolken har inte hört av sig ännu så vi är lite griniga!

Oj, nu ringer hon visst så nu ska vi åka!


Kl 13.00

  

Vi har vart i två affärer idag och handlat. Jag har köpt två flaskor koreansk sprit. Kostade bara 3 kr st så då gör det liksom inget om de tar det i tullen! Kl 14.00 går bussen till circusen. The final show! =) wooohooo!!!=))) Koreanen som raggar på mig är jättejobbig! Fattar han inte att jag inte är intresserad! Det ska iaf bli skönt att åka hem på tisdag!


Kl 20.20

  

Uppträdandet idag gick hyfsat. Inte mycket att rapportera. Ambassadören var där och tittade. Nu har vi just ätit middag (jag lever på ris och soppa). Saknar min havregrynsgröt för koreansk risgrynsgröt smakar BLÄ! Bara två dagar kvar!!!=)) Saknar mina vovvar jättemycket! Låg och tänkte på dem idag... Imorgon ska vi på sightsing IGEN! Till något som heter "Schoolchildern palace". Snart ska vi gå och dricka kaffe med Ola=)


Kommentarer
Postat av: Anders

Tre kronor?!! Jösses! Man bor i fel land.. hoho.

2008-09-22 @ 08:12:31
URL: http://www.superblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0