Vad ska jag göra idag då?

Gick upp tidigt idag eftersom jag och Daniel skulle intervjua en polis till vårt reportage. Polisen hörde dock inte av sig så Daniel fixade en annan polis som vi ska träffa 9.30 imorgon. Så nu sitter jag här med hela dagen framför mig och vet inte vad jag ska göra... Plugga kanske? Imorgon blir det en tidig morgon iaf eftersom jag måste vara i Märsta kl 9. Få se nu, ska jag springa innan så blir det till att gå upp... halv 6 kanske? FY!

Igår var jag och tittade på fotboll. Dock inte Sverige-Ungern på Råsunda tyvärr :( Men det var roligt. Fastän det regnade. Blev så himla sugen på att vara med så på lördag ska jag faktiskt masa mig upp tidigt och vara med dom och träna :)

Ikväll är det träning. Ska äntligen få klättra lite i rep. Skoj! :)

Ser fram emot lördagen för då blir det PARTY! Och då SKA jag faktiskt ut och dansa för det var typ hundra år sedan...


Kommentarer
Postat av: Katinka

Jag som tänkte att jag skulle skriva att du och Johan skulle komma hit istället!! Men det känns som att du är rätt sugen på att dra ut och röja! Men om det skulle kännas som att en myskväll skulle passa bättre... kom hit på lör istället ;)



kram

2008-09-11 @ 23:06:53
URL: http://tinkalinka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0