Dagens skratt!

Sitter och redigerar Södra Roslagens insändarsida då mina ögon fastnar vid denna mening i en text av signaturen "Bozan":

"Vi skattebetalare är trött på vandalisering av stökiga,  fulla barn."

Hahahahaha! Snacka om syftningsfel!!!!
____________________________________________

Förövrigt:
* Insåg att det inte var någon idé att åka och träna eftersom jag jobbade till kl 19
* Höll på att bli stendöv av mitt tjutlarm som damp ner i brevinkastet idag
* Imorgon SKA jag simma (börjar ju inte jobba förän 08-30)
* Har upptäckt att det finns GRATIS FRUKT på mitt jobb!!!!!!! Farligt, farligt....

Helgen kommer att bli TRÅKIG! Måste stanna hemma och ta igen den tid jag missat till uppsatsen. Men men, det är smällar man får ta...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0