Den jävlen bet mig i rumpan!

När jag vaknade i söndags så hade jag väldigt ont i en punkt på rumpan men tänkte inte mer på det... När jag vaknade i morse hade jag världens mest skumma blåmärke på ena skinkan... Vad i helvete tänkte jag... Efter en stunds grubblande gick det dock upp för mig vad det var som hänt med min stackars häck...



På väg ut från Spyan (Spy bar alltså. Den trista krogen levde verkligen upp till namnet den kvällen):

Han kommer i kapp mig bakifrån, tar tag i min midja och slänger upp mig över ena axeln, likt en jultomte med säck. Han springer med mig, snurrar runt, och BITER MIG I RUMPAN!
Sätter han ner mig på en bänk och kysser mig.

Sofie tar hans röda fula glasögon och springer iväg...

...
Well, det var en galen kväll ;-)

Kommentarer
Postat av: sofie

hahahahahahahaha

2009-04-28 @ 17:41:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0