Första april

Sorry för den dåliga uppdateringen. Jag har stängt in mig i min lägenhet med min uppsatslitteratur och kommer nog inte ta mig ur koman innan jag plöjt allt 11 böcker. Eftersom de är på engelska så kan det nog ta sin lilla tid..

Idag är det första april och gissa vad? Jag har inte ens märkt det! Upptäckte det faktiskt för bara en stund sedan.. haha!

Inga nya lappar. Dock var det en gubbe som ringde på min dörr för en stund sedan och nästintill gav mig en hjärtattack...

På fredag är jag ledig. Första fredagen på fem veckor! Ska bli ganska skönt faktiskt även om jag hade velat jobba... Har iaf planerat in en träningsdag med jogging och simning.
På kvällen ska vi ut och sjunga karaoke. Ska bli helt sjukt kul!

Nej, nu ska jag återgå till Grey´s anatomy. Tänkte bara säga hej :)


Imorgon är det träning som gäller :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0