GLAD PÅSK!

Jag älskar verkligen påsken. Det är en helt underbar "högtid". Man träffar släktingar, äter god mat och ser fram emot sommaren. Det gör jag iaf... Ser fram emot sommaren alltså. Det känns så nära så nära med all denna härliga sol :)

Fick ett påskägg av mamma i morse. Jag hade varit noga med att säga till att jag inte ville ha godis detta år. I vanliga fall så köper hon mängder av naturgodis eller sockerfritt godis vilket jag äter av tills det tar slut = magont. Och det vill jag inte ha idag... Så mitt påskägg innehöll två hundralappar, en trisslott och ett paket tuggummi. Trisslotten resulterade i en vinst på 50 kr. Mer än vad jag någonsin vunnit på en trisslott.. haha!

Pappa är och hämtar mormor och morfar i Fredriksberg. Ska bli så kul att träffa dem då jag inte har gjort det sedan julen...

Ikväll blir det party för hela slanten hemma hos AK och Jon. Planerna so far är thaimat och buzz (i alla fall om jag får som jag vill. haha!) Avslutningsvis blir det en sväng ner till Solo. Hoppas på bra musik denna kväll.. Förra gången var det inge vidare då vi tvingades lyssna på "Dökött!".
Känns dock lite vemodigt då det är sista gången på kanske flera år som jag festar ihop med Ida...

Nej, nu ska jag duscha. Sitter här och svettas efter en jobbig joggingrunda. Sedan ska jag sätta mig i solen och läsa lite... Hoppas ni får en fin dag allihopa. Glad påsk!


Kommentarer
Postat av: David

GLAD PÅSK på dig med. Jag gillar påsken med, så skönt, sån härlig paus i vardagen. En hoppfull högtid, tycker iaf jag. :)

2009-04-11 @ 23:49:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0