Hejdå Ludvika!

en vecka går fort. Redan måndag och idag bär det av hem till Sthlm. Mamma och pappa skjutsar mig. Anledning: de ska till Ikea. Dock har jag avslöjat täckmanteln och den verkliga orsaken är att de vill se till att jag kommer hem ordentligt utan att bli kidnappade av någon psykopatisk stalker... Det är ju liksom inte alls så att det är närmare till Ikea i Örebro ;-)

Ska hur som helst bli trevligt. Skönt med skjuts. Imorgon ska jag jobba och det ska bli roligt...

Igår var en lagom trevlig dag. Träffade B2 vilket var ett tag sedan. Vi satt på Engel tills de stängde och därefter gick vi till Skuthamn där vi bänkade oss på bryggan i solen.

På kvällen spelade jag bingolotto med mamma. Var jättenära att vinna 4 kg guld = 800 000 kr. Det hade ju inte varit helt fel om vi säger så...

Kommer att sakna mitt nattliga sängsällskap :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0