I can make it!

Det måste gå! Jag gjorde nyss en "dum" grej: Jag tackade ja till jobb tis-fre veckan efter påsk! Fyra värdefulla uppsatsdagar till spillo, men jag kunde helt enkelt inte säga nej.

Detta omkullkastar mina planer en aning. För det första måste jag åka hem tre dagar tidigare från Ludvika vilket innebär att jag vill kompensera det genom att åka till Ludvika tidigare - kanske redan på måndag? Hoppas mamma kan flytta på den inplanerade Kupolen-resan till nästa vecka. Jag håller tummarna...

Känner hur stressen börjar komma smygande... Helvete också. Nu får jag speeda upp uppsatstempot lite. Min handledare flyttade dessutom våran "dejt" till på måndag förmiddag. Ganska skönt faktiskt för nu kan jag fila lite extra på mitt PM...

Bara så att ni vet, alla ni som känner mig: De kommande sex veckorna kommer jag inte att ha något liv. Ska dock försöka göra lite undantag över påsken :) Det roliga är egentligen att det är nu jag mår som bäst - när jag får vara riktigt jäkla effektiv :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0