Ny leksak från skräckförorten Fittja

Idag har jag varit superduktig! Gick upp 9.30 och joggade en vända. Därefter tvättade jag två maskiner och städade hela lägenheten :)

Sedan gjorde jag en liten utflykt till Fittja där "net on nets" lagershop ligger. Fittja är inget trevligt ställe, och jag är inte den som är kräsen (jag menar, jag bor ju själv i Flemingsberg). Jättesunkigt verkligen! Måste säga att Rikeby är en mycket trevligare liten håla om vi ska jämföra med något... Flytta ALDRIG til Fittja. Det tänker inte jag göra iaf...

Lagershopen var dock en riktigt besvikelse. Jag hade väntat mig pangpriser men faktum var att det var precis samma priser som på onoff, elgiganten och liknande affärer. Dock hittade jag en lite rosa minipärla på fyndhyllan. Den var nedsatt med 200 spänn pga bruten förpackning. Så den fick följa med mig hem. Onödigt jag vet! Nu har jag TVÅ datorer vad jag nu ska med det till? Men men, jag ser framför mig hur jag kommer sitta på gräset i solen i vår och skriva på min uppsats istället för hemma i min lägenhet framför den här otympliga maskinen ;-)


Väger nästan ingenting. Dessutom matchar den min lilla rosa hårddisk ;-)


Kommentarer
Postat av: Bill Awesome

Yes yes! Det är så man alltid tänker, sen slutar det med att man sitter vid skrivbordet, framför skärmarna på den vanliga datorn och knappar på den mindre datorn som är sämre, bara för att man har den :P

Fast det är asbra! Jag har just också köpt en till dator! ^^

2009-04-06 @ 10:43:48
URL: http://billawesome.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0