Så jäkla typiskt!

Jag är sjuk. Det var jag imorse också men hade bestämt mig för att ignorera det. Illamående och magont varav 50% är mensvärk. Ingen rolig dag med andra ord. Sitter mest här och tycker synd om mig själv. Hade sett fram emot att åka till Katinka ikväll... Men det får väl bli en annan gång antar jag. Fan också!

Sitter och bläddrar i almenackan efter någonting inplanerat som kan muntra upp mig en dag som denna. Valborg? Njae... Men kanske besök av Sofie samma helg. Hoppas på det i alla fall. Den 9 maj kommer mamma och Ulla hit på besök. Det ser jag fram emot :) Lagnölägret kan också bli roligt...

Nej, nu ska jag lägga mig i sängen igen med min vetekudde och läsa lite i "luftslottet som sprängdes" som för övrigt är en STOR besvikelse! Jag streckläste "Män som hatar kvinnor" och "Flickan som lekte med eldan". Bok nummer tre är bara seg och utdragen. Hade väntat mig mer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0