Shoppingdag

Ursäkta den dålig uppdateringen. Jag har suttit försjunken i min uppsats de senaste två dagarna.

Ludvika är sig likt. Såklart. Anlände i måndags och mamma hade gjort jättegod mat till mig (två olika rätter). Hon är bara för bäst! I går skrev jag uppsats hela dagen men hann även med en simtur med mamma :)

Idag väntar shopping i Kupolen, också det tillsammans med mamma. Ska bli skoj även om jag inte har speciellt mycket pengar att shoppa för nu när jag köpt en dator för över 3 000... ;-) Ikväll blir det fika med Ida på Engel. Längtar!

Hoppas ni får en fin dag allihopa.

PS. Min lilla rosa minidator är mitt bästa köp på länge! Underbar!


Kommentarer
Postat av: Bill Awesome

Oh över 3000 ;)

Fast det kan ju iofs betyda precis vad som helst (förutom nånting under 3000 då).

Skönt att åka hem och få mat! :D

2009-04-08 @ 14:23:04
URL: http://billawesome.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0