Skärtorsdag



Idag har jag skrivit ytterligare några sidor på min uppsats. Känner mig faktiskt ärligt talat ganska så duktig :) haha!

Har också hunnit med en fika på Engel med Anna-Karin. Alltid lika trevligt. Blev även en sväng till Dollar Store. AK upplyste mig om att det är en av de få saker som Ludvika har som inte Stockholm har. Ett intressant konstaterande faktiskt...

Kvällen bjöd på hockeymatch Leksand mot Södertälje och Leksand lyckades knipa vinsten i straffar. Sjukt spännande! Synd bara att det var en rätt meningslös match... Fast inte för mig egentligen. Så jäkla underbart att dom fick vinna mot just Södertälje! :)

Efter hockeyn käkade vi sushi och spelade spel - jag, mamma, pappa och Johan. Erik var väl med en sisådär fem minuter... Tråkmåns!


Någon som kan gissa vad detta är? Vi trodde att det var falukorv... en liten ledtråd: det gör sig bra ihop med saltgurka ;-)

  

Kommentarer
Postat av: David

Leverpastej!

2009-04-11 @ 23:47:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0