Solsken och glasspremiär

Inte blev det många timmars sömn inatt inte (bara 4,5 för att vara exakt). Vaknade av väckarklockan och rummet badade i solsken! Underbart! Jag tog mig ur mitt bakis-mood genom en svettig promenad till Huddinge centrum (tog hela 50 min. Måste ha gått väääldigt sakta...hmm)

Sista inomhusträningen med fotbollen idag. Ser fram emot att börja spela utomhus :) Efteråt tog tog jag bussen in till centrum och fönstershoppade nummer ett på min önskelista - nämligen en minidator *vill ha*

Passade även på att köpa sommarnes första glass i yoghurtshoppen. Min favoritsmak, ananas, fanns vilket verkligen var pricken över i. Helt sjukt va mycket folk det var ute förresten. Och köerna till alla Stockholms glasskioser ringlade sig milslånga!

Nu är jag hemma och ska sätta igång att plugga några timmar. Ikväll blir jag hemma med mina vänner i Robinson :) Mys! Imorgon är det städ- och tvättdag och på måndag åker jag äntligen hem till Ludvika där jag blir kvar i en hel vecka. Ska bli skönt! Särskilt med tanke på min kärlekskranke stalker... Ska även bli underbart att kunna utnyttja trädgården lite. Det är verkligen något jag saknar med att bo i lägenhet på sommaren...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0