Tillbaka i rutinerna

Idag är det, som jag tidigare nämnt, min första lediga fredag på säkert fem veckor och det är så underbart! Solen skiner och jag har precis varit ute och joggat en sväng. Nu ska jag borsta tänderna, klä på mig och åka in till Huddinge och simma - precis som jag alltid brukar göra på fredagar :) Fredagar har alltid varit mina hård-träningsdagar...

Lite synd är det att det är så fint väder eftersom jag ändå måste stänga in mig och förkovra mig i mina böcker... suck...

Ikväll ska vi ut och sjunga karaoke. Det ska bli så jäkla kul, speciellt eftersom det äntligen blir av! Tror vi har planerat en karaokekväll nu i säkert över ett halvår..

Trevlig helg allihop. Vi hörs sen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0