Torsdag

Jag har köpt en ny lampa. På ikea dit jag åkte med David och katinka igår. Jag skruvade ihop den alldeles själv. Är faktiskt lite stolt.

Något som jag däremot inte är stolt över är min uppsats. Den är jag bara orolig för. Seriöst orolig!

Min torsdag ser ut såhär:

kl 10.00:
Träffa Gunnar (min handledare alltså)
kl 14.00: Fika med Anni. Har längtat jättemycke!!! Vi har gått om varandra och inte träffats på typ tre veckor vilket är en hel evighet!
Kl 18.30: TRÄNING! Har inte varit där på två veckor så ingenting kan hålla mig därifrån!

Imorgon vankas det jobb hela dagen. Och fint väder också om man ska tro tv4 :)

På lördag kväll får jag finfrämmande från Örebro (Sofie) och det ska bli superkul! Förmodligen blir det en nostalgikväll för hela slanten med mat, vin och popcorn. Har även planerat att dra med henne till GK och dansa. Skönt med någon som har samma musiksmak som en själv :)

Hos Sofie i Barcelona, oktober 2008

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0