Vad är det för jäkla inställning???

Två äldre damer i simhallen imorse:

Dam nr 1: Jag avskyr verkligen att väga mig på den här vågen! Den visar ett kilo mer än min våg som jag har hemma.
Dam nr 2: Ja visst är det tragiskt ...
Dam nr 1: Men du har väl gått ner i vikt? Det ser så ut i alla fall...
Dam nr 2: Ja. (suck). Du vet hur det blir när man blir ensam. Nu för tiden äter jag aldrig någon god mat. Det har jag slutat med. Vad är det för vits? Jag äter för att jag måste äta. Ibland smakar det illa och ibland är det gott... Jag bryr mig inte.

SHIT! Vad deppigt! Ska man sluta äta god mat bara för att snubben man lever med går och dör? Det kommer aldrig att hända mig. Det ska verkligen se till!

... Nu ska jag plugga. Jag och min onda näsa. Den är jätteöm :((

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0