Ett litet smakprov från Rom

Ett litet urval av mina 280 bilder. Hade inte riiiiktigt ork att ladda upp alla ;-) Bilderna är klickbara och fler hittar ni på Facebook...

Starkaste Rom-minnena:
1. När vi hade picknick i Roms svar på Central Park och det stod en man i ett buskage några meter bort och runkade!
2. Allt promenerande. Elva blåsor + två skavsår!
3. När vi gick vilse i en gigantisk park i 40 graders solsken och inte hittade ut!
4. Det mysiga hotellet som serverade frukost på sängen :)


Cosmopolitan på en sypermysig vinbar med utsikt över Spanska trappan

  
1. Spanska trappan
2. Den berömda fontänen (som jag aldrig kan minnas namnet på!)
3. Jag vid fontänen

  
1. Snygg outfit ;-)
2. AK leker äkta italienare
3. Frukost på hotellrummet

  
1. På väg in i Vatikanmuseet
2. Smygfoto i Sixtinska kapellet
3. Colosseum

  
1. Picknick i parken. Till vänster står en runkande gubbe som inte fick vara med på bild! :)
2. På hotellet
3. Min underbara vän :)

  
1. Party party
2. Färsk apelsinjuice för 70 kr/glaset. Men det var det värt!
3. Staty i en park där vi gick vilse

  
1. AK har fått dadelhår :)
2. Hus i mardrömsparken
3. Petersplatsen by night

  
1. Supergod mat sista kvällen
2. På vinbaren vid Spanska trappan
3. Hästen som försökte bita AK. Det är därför hon ser så rätt ut ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0