Ge mig en lägenhet!

Önskelista:

* En lägenhet på söder. Helst en tvåa med högt i tak, öppen spis och sådana där fluffiga fårullsmattor på golvet. Då skulle jag ha en stoooooor födelsedagsfest och alla som läser detta är inbjudna :)

* En plattång från Björn Axén så att håret håller sig tillplattat i flera dagar oavsett väder.

* En chihuahua som jag kan bära med mig i handväskan och som kan lämnas ensam hur länge som helst så att jag kan vara borta med gott samvete

* Sushi till lunch

* En maskin som gör yoghurtglass med min favoritsmak ananas

* Fred på jorden och mat på borden till världens alla fattiga (för att vara lite mindre egotrippad dårå..)

Texten uppdateras!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0