Kass dag!

Bättre dagar har jag skådat. Inte för att det var en helt igenom dålig dag, men ändå. Det dåliga hade några kilos övervikt om vi säger så...

På förmiddagen tvättade jag vilket som vanligt var ganska trist. Därefter begav jag mig till skolan för handledning (ex-arbetet) och då fick jag reda på att min arbetskamrat inte kan registera sig på kursen pga rester! Detta innebär kort och gott att jag kommer få jobba själv (!) vilket suger! Mitt arbete kommer att handla om... ja, vadå? Ingen aning eftersom alla våra idéer sågades i fotknölarna av läraren...

Eftermiddagen/kvällen blev dock lite muntrare. Vin- och grillpicknick i Rålis tills vi inte kunde se annat än stjärnorna där vi låg i en liten ormgrop på Lovisas filt. Tänk vilka underbara vänner jag har egentligen :)


Bild snodd av Eric


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0