Sista måndagen, sista veckan, sista 22-årsdagen..

I Borlänge på jobbet igen då. Helgerna går så himla fort tyvärr... Den gångna var jättehärlig! Pride, picknick och trevliga återseenden :) Och så yoghurtglass såklart :))

Nu jobbar jag sista veckan. Känns lite trist faktiskt. Jag trivs så bra här. Trevliga atbetskamrater och roliga arbetsuppgifter. Men det ska bli skönt att få vara lite ledig också.

På lördag morgon (04.30) åker vi till Luleå hela familjen. Har inte varit där uppe på tre år så det är verkligen på tiden! Släkten har hunnit utökas ytterligare med två småkillar som borde vara cirkus tre år nu. De är verkligen bevis på att man borde hälsa på lite oftare. Synd bara att det ska vara så långt...

Allra mest längtar jag dock till Rom!!! Bara två veckor kvar! Och just ja, i dag är sista dagen jag är 22 år... Det hade jag nästan glömt bort...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0