Tråkigaste födelsedagen ever!

Det där med att fylla år har tappat sin tjusning. Faktum är att jag hade glömt bort att det var den 4 augusti när jag vaknade, och jag genomled därmed morgonen ovetande om min födelsedag ända till jag fick ett grattis-sms av Anni halv 7.

Jobbat har jag gjort i dag. Lunchlådan innehållande antingen helgrester eller frysmat byttes ut mot hämtsushi för 100-lappen jag fick av mamma. Det var det enda tecknet på att det var något speciellt med denna dag...

Kom hem till ett tomt hus vid 19-tiden. Åt en macka, borstade tänderna, satta på pyamasen. Då slog det mig att detta är den enda födelsedagen i mitt liv då jag inte har träffat min familj. Inte för att jag bryr mig, men lite ensamt känns det faktiskt... Nåja, jag blir firad på fredag i stället och det blir minst lika kul :)

Har bara tre jobbdagar kvar nu. Vemodigt... I morgon blir det utgång efter jobbet. Ska bli skoj :) Och på fredag har jag lovat Korsgren att fira min semester med en volt på redaktionen. Tror jag måste börja träna snart ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0