Två dagar kvar!

Två dagar kvar tills vi sitter på planet ner mot Rom med sina härliga 36 grader! Underbart, även om vi förmodligen kommer att flyta bort i värmen. AK ska äta pizza och jag ska dricka kaffe. Så hoppas vi att vårt budgethotell har en söt liten fransk balkong där vi kan sitta och pimpla vin och bättra på brännan (drömma kan man ju).

I dag tog jag sovmorgon till kl 10. Sprang en vända, käkade frukost och städade hela lägenheten till tonerna från Brittans "circus" som jag har upptäckt är riktigt bra. Snacka om comeback :)

Nu blir det en sväng till skolan för att se om jag kan skriva ut våra boardercard. Dom kan ju vara bra att ha med sig... har jag hört... ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0