Hej och hå

Tiden går fort när man har roligt.

Fredag: Jobbade sista dagen på redigeringen. Var lite vemodigt måste jag erkänna. Eller tja, ganska väldigt vemodigt. Sara, Kalle och Martha hade köpt fika till mig: ananas, melon och vindruvor. Riktigt rörande. Jag kommer att sakna dem. Känns verkligen inte som om jag har varit där i hela fem veckor.

På måndag skulle jag ha börjat på nyhetsavdelningen men pga missförstånd och olägligheter har jag hamnat på nöje i stället. Jag klagar absolut inte. Det ska bli superkul!

När jag slutat för dagen mötte jag upp AK och Jon i stan.

Vin på "Pelikan", middag på favoritrestaurangen Bamboo city och slutligen bio. Vi såg "2012" vilken vi konstaterade var en salig blandning av "Världarnas krig", "Titanic", "Wall E" och Noaks ark. Inte särskilt originell med andra ord.

Lördag: Lämnade av Jon som skulle på klassfest. Slog ihjäl lite tid på stan. Middag: bakad potatis och rostbiff hemma hos mig. Underbart goda drinkar och ett besök på "Ett ställe" på söder där vi dansade oss svettigt. Sjukt bra musik! De spelade Magnus Uggla utan att jag behövde be om det ;-)

Söndag: Sovmorgon, rättvisemärkt julmarknad på ABF, fika och avsked. Nu kommer vi inte ses på hur länge som helst. Sorgligt...


Kommentarer
Postat av: A-K

Vilken otroligt smickrande bild på mej hördudu!

2009-12-07 @ 16:33:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0