Hinderbana med idolfinalisterna

I dag var min första dag på nöjet. Rent skrivmässigt kan jag väl inte påstå att jag fick göra speciellt mycket men det har varit en bra dag ändå.

Fick äran att följa med till Karlbergs slott där idolfinalisterna plågades av Paolo Roberto i mördarhinderbanan.  Är rätt skapligt glad att jag inte var dem för det såg verkligen inge vidare roligt ut. Något jag också är glad över är att jag inte tog mina nya stövlar som jag tänkte. Tror inte att de hade trivts särskilt bra i lervällingen...

Trevliga pojkar var de iaf, de båda idolerna. Hade jag varit en idoldyrkande liten fjortis hade denna dag varit den lyckligaste i mitt liv eftersom jag inte bara fick en utan TVÅ kramar av Erik! Det ni ;-) haha!



Kommentarer
Postat av: Tobias

Ja, där står man sig väl slätt. Inte sjunger jag heller. Men jag är duktig på att rita :)

2009-12-10 @ 16:13:33
URL: http://horseheadedfleshwizard.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0