Nervvrak

Just nu är jag ett stort nervvrak känner jag. Jag har så mycket att göra men hinner inte med hälften. Än en gång - jag uttrycker min beundran för er som jobbar heltid, har familj och ändå hinner leva. Men frågan är: gör ni det? Lever alltså..

Undra om min konstanta värk i magen den senaste månaden beror på stress? Hoppas det för annars måste jag nog besöka farbror doktor.

I dag stod valet mellan:

1. Städa, vilket behövs eftersom jag inte städat på två veckor och får panik när det är dammigt och smutsigt. Tack och lov har jag upptäckt att dammat inte kommer fram lika fort när man inte är hemma så ofta.

2. Julklappshandel! Har inte köpt en enda julklapp vilket också ger mig gråa hår.


3. Söka jobb = ännu ett sort orosmoln på min himmel.


Efter många om och men har jag valt att åka in till Huddinge och försöka köpa lite julklappar. I kväll blir det glöggmys hos Lovisa + utgång vilket ska bli superkul! Dock måste jag försöka ta det lite lugnt så att jag kommer upp i tid på söndag och kan ta itu med punkt 1 och 3 på listan ovan.


Söndagarna i sängen framför tv:n tycks vara ett minne blott vid det här laget...


Nu måste jag rusa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0