Äntligen måndag!

Det är sällan jag går runt och längtar till måndagar, detta är ett undantag. Idag är jag LEDIG! Jag har SOVIT (till halv 10)! Så himla skönt...

Igår var en ömsom stressig ömsom lugn dag. Stressig blev det på morgonen. Gick upp kl 7 och joggade mina 5 km. När jag kom hem och ställde mig duschen så kom jag på att tågen går med halvtimmestrafik innan kl 11 på helgerna. Då blev det bråttom! Slängde i mig frukost och rusade ut genom dörren med blött hår och osminkad. Men jag hann :)

Jobbade 10-19. Det var lugnt framförallt KUL! Kändes skönt att för en gångs skull göra något vettigt en söndag. När jag kom hem kl 20 så parkerade jag mig i soffan med en filt och en kopp te. Tanken var att titta på Oscarsgalan men ögonen ville inte hålla sig öppna så länge :(

Idag ska jag städa. Gud va skönt att få lite rent och snyggt omkring sig! Måste även in till stan och hämta bok på bibblan. Suck, det hade jag gärna klarat mig utan. Ikväll kommer David och Katinka så då ska vi laga lite mat och se på film. Ska bli skoj :)

Firade min lediga dag med lite "frukostefterrätt". Mmmm...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0