Det rullar på...

Mina lördagar har börjat gå i repris. Alla känns likadana. Fotboll ca 12-14, fika efteråt (ibland), kommer hem mellan 16 och 16.30, äter något, duschar, ut och festar. Festerna ser dock inte likadana ut från gång till gång. Tack och lov :)

Ikväll blir det (som jag säkert nämnt förut) cocktailparty hos Lovisa. Ska bli superkul! Men först ska vi ut och käka, jag, David och Johan. Kanske Malin hinner hänga på också :) Tänker lura med dem till min favoritrestaurang "Bamboo city" på Drottninggatan som har supergod mongolisk buffé, sushibuffé och (bäst av allt) FRUKTBUFFÈ. Blir nog en toppenkväll tror jag :)

Som sagt: tur att ingen fest är den andra lik. Här är vi på väg till grannarnas maskerad. Visst är vi snygga? ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0