En galet rolig lördagkväll

Som rubriken redan avslöjat så var gårdagen helt kanon. Mötte Johan vid centralen vid elva och vi gick till Waynes och käkade frukost. Sedan blev det fotboll i två timmar :)

Resten av kvällen kommer nedan i form av bilder. Helt sjukt vad mycket Ludvikabor vi träffade på igår! Världen är så oerhört liten! På ett av mina favoritställen, Göta Källare, (där jag inte varit på evigheter) dansade jag rakt in i Mange som jag gick i samma klass som på gymnasiet. Har inte sett honom på över fyra år! Sedan stötte jag ihop med Maria (gammal cirkuskompis från L-A). Johan träffade sin kompis KK (också från Ludvika). Som gräddet på moset hamnade vi på samma nattbuss som en av Johans gamla gymnasiekompisar som tydligen också bor i Stockholm! Galet galet :)

Miniförfest hemma hos mig
  
Johan visar vad han lär sig i skolan: att rita kuber. Skoj utbildning det där ;-)

Middag på min favoritrestaurang Bamboo city på Drottninggatan
  
Mongolisk buffé + Asiatisk buffé + sushibuffé + fruktbuffé för 138 kr. Underbart!

Biljard
  
Biljard med Anni som utklassade oss båda ;-)

Göra Källare
  
Maria och Mange            KK och Johan                    Anni och Johan
  
När dansade du till Spice girls på krogen senast? That´s why I love Göta Källare!

Nattbussen

Johans gamla gymnasiekompis :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0