Ibland hatar jag Stockholm..

..speciellt när det tar EN OCH EN HALV TIMME att ta sig hem från stan. Det är INTE okej! Denna gång var det en nedfallen ledning i Årstaberg (eller nåt liknande) så tågen gick med halvtimmestrafik och jag lyckades självklart missa det med bara några minuter...

Eftermiddagen tillbringade jag på John Chris med Mikaela. Trevligt trevligt :) Självklart var vi tvungen att besöka Lagerhous eftersom det blivit lite av en tradition. haha!

Imorgon är jag ledig så då jäklar ska jag städa! Är även ledig på onsdag. Lyxigt va? På fredag tänker jag skolka och åka hem till Ludvika... så var det med det :)


Måste ta med kameran på en promenda någon dag också. Imorgon kanske...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0