Imorgon blir jag BLOND!

Imorgon hade jag tänkt plugga. Skriva den där dumma utrikesanalysen om Israel/Gaza och jag är SÅ påläst. NOT! Med anledning av det sistnämnda har jag ingen större lust att plugga så därför tänker jag börja på tisdag istället.

Planer för morgondagen:
1. Jogga
2. Äta gröt
3. Åka in till stan och klippa mig och förhoppningsvis bli mindre rödhårig
4. Fika med Anni
5. Bio, Australia

Någonstans mellan punkt 3 och 4 tänkte jag ändå försöka klämma in ett besök på biblioteket och börja lite smått med pluggandet. Eftersom frisörsalongen ligger på Rådmansgatan så är det inte så långt från statsbiblioteket. Hinner ändå inte hem innan jag ska träffa Anni...

Usch, kolla! Det är ju verkligen orange! Men inte så länge till :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0