Latmask-humör

Jag får verkligen ingenting gjort för tillfället. Israel/Gaza-analysen har jag skjutit upp i tre dagar nu bara för att det kommit upp "bättre saker". I måndags spenderades dagen hos frisören och i en biosalong, igår tog jag en repa på stan innan träningen och självklart blev det inget pluggande då heller. Idag var jag iof in till bibblan vid Medis men jag kan inte påstå att jag fick så mycket gjort där heller...

... men imorgon, då jävlar!

Bjuder på ett par halvkassa bilder på mina kjolfynd igår på MQ. Det där med storlekar är ganska förbryllande ändå... I normala fall har jag 34 men kjolen på första bilden är 36 och den på andra bilden 32.

 
1. 99 kr (ord pris 400 kr)
2. 149 kr (ord pris 600 kr) Tänkte faktiskt köpa denna i fredags på MQ i Huddinge för 300 spänn. Tur att jag väntade :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0