Äntligen fredag!

Fredag är helt klart veckans bästa dag. Hela helgen ligger för fötterna med förväntningar, nöjen och avkoppling. Denna fredag står simning på schemat. Därefter lite plugg och shopping. Vill ha tag på något snyggt att ha på mig i helgen :)
Huddinge är för övrigt en liten guldgruva när det kommer till shopping, liksom övriga förorter till Stockholm. Där finns alla kläder som finns inne i stan MEN det är inte på långa vägar lika utplockat i affärerna.

Ikväll väntar myskväll med mig själv vilket är en av mina favoritsysselsättningar :) Gillar att vara ensam ibland... Tacosmiddag, let´s dance och självklart nyinköpta "Sex and the city - the movie".

Borde väl egentligen städa också men jag orkar inte. Mina undanflykter:
1. Dammsugaren är trasig (ett VÄLDIGT bra skäl till att slippa)
2. Lillebror kommer i morgon och stökar till så det är mycket bättre att städa nästa vecka ;-)

Förövrigt har jag blivit inspirerad av Annis helrenovering i hårväg så nu ska jag beställa en tid och fixa till min egen risbuske. Ska klippa lite + bli blondare. Är rätt trött på den röda tonen som funnits där sedan jag fick den oerhört dumma idéen att färga håret mörkt.


Halloween 2005 med mitt älskade, ännu oförstörda hår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0