Det här bjuder jag på ;-)

För några månader sedan kraschade min dator, det har jag säkert skrivit, och dum som jag var så hade jag ingen backup. Mängder av bilder var helt plötsliga bara borta :(

... MEN, eftersom Erik är så bra på datorer så har han lyckats fixa tillbaka litegrann åt mig. Skivan som han brände innhöll dock väldigt mycket underlig - närmare bestämt massa konstiga bilder som lagrats i datorn på något sätt. Bland de bilderna fanns exempelvis massa hemska kort som jag raderat eftersom jag aldrig mer ville se dem!

Ödet ville dock annorlunda... Men eftersom ett gott skratt förlänger livet så tänker jag faktiskt dela med mig. Håll till godo! (Den absolut fulaste bilden ligger längst ner)


Låt oss börja med en bild på mitt älskade lilla Troll. Här är hon dock allt annat än snygg. haha!


Detta måste vara den gräsligaste bilden på mig och Anni ever! (Sorry bejb)


Okej fulare har ni kankse sett. Min arm ser dock ut som en apas...


HIttade även denna. Förlåt pappa och Erik, jag var liksom bara tvungen ;-)


Den här tar väl ändå priset. Kan någon tala om för mig vad det är för idiot som ställer sig och tar kort på sig själv i tunnelbanan på väg hem från krogen? Speciellt när man ser ut SÅHÄR!!!!!???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0